3 фішки, які принесли успіх DUNKIN DONUTS

03/01/2024

DUNKIN DONUTS – відома мережа кав'ярень та закладів швидкого харчування, яка завоювала серця своїх клієнтів по всьому світу. Мережу було засновано у 1950 році і нині вона налічує понад 13 200 закладів на майже 40 світових ринках. 

У чому секрет успіху DUNKIN DONUTS?

1. Фокус на каві

Починаючи бізнес з 2 основних позицій – пончиків та кави, компанія врешті прийняла рішення зосередитись на каві. Споживання кави активно зростає у світі, тому це стратегічне рішення зробило DUNKIN DONUTS одним із беззаперечних лідерів галузі. Нині компанія акцентує увагу на свіжих кавових зернах та унікальних рецептах, що робить її визнаним експертом у сфері кавового бізнесу.

2. Широкий асортимент та локалізація меню

DUNKIN DONUTS пропонує великий вибір кавових напоїв, свіжих пончиків, сендвічів та інших закусок для задоволення вподобань своїх клієнтів. Крім того, виходячи на нові ринки, компанія обов'язково адаптує своє меню до місцевих культурних традицій. Тому наприклад, в Південній Кореї можна скуштувати рисові пончики, а в Індонезії – пончики з чорним сиром.

3. Відкритість до інновацій

DUNKIN DONUTS постійно розвивається та адаптується до змін. Намагаючись постійно відповідати новим запитам клієнтів, компанія регулярно вдосконалює своє меню, відстежує нові тренди та впроваджує технології. Саме відкритість до експериментів дозволяє DUNKIN DONUTS залишатися актуальними та привабливими для клієнтів.

Визнаючи досягнення цієї мережі та її вплив на кавову індустрію, ми випустили ексклюзивні лінійки стаканів DUNKIN DONUTS, які заряджають на успіх. Яскравий та оригінальний дизайн дозволить вам привернути увагу потенційних клієнтів та забезпечити їх стаканчиками найвищої якості!