Повернення та обмін товару

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Строки повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після оплати і отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

ЯК ПОВЕРНУТИ АБО ОБМІНЯТИ ТОВАР

Зверніться до менеджера PETROVKA HoReCa, щоб оформити заявку на повернення або обмін товару за телефонами:

(067) 384 64 90 
(098) 162 95 45

У відділенні «Нова Пошта»

1. Запросіть реквізити для зворотного відправлення у нашого менеджера.
2. Запакуйте товар за розміром.
3. Оплатіть зворотнє відправлення.
4. Повідомте номер декларації нашому менеджеру за телефонами, вказаними вище.
5. Отримайте повернення оплати протягом 14 днів за умови збереження споживчих властивостей та товарного вигляду продукції.

У пунктах самовивозу PETROVKA HoReCa

Київ, вул. Вербова 59 Одеса, вул. Грушевського 15-А Рівне, вул. Київська 101-А

Дотримуйтесь цих рекомендацій, щоб повернення або обмін товару пройшли швидко:

▪️ Товар має бути повністю укомплектований
▪️ Оригінальна упаковка та ярлики не пошкоджені
▪️ Товарний вигляд збережений

ЯКЩО ВИ ОТРИМАЛИ ЗАМОВЛЕННЯ З НЕПРАВИЛЬНОЮ КІЛЬКОСТЮ ТОВАРУ

Будь ласка, повідомте нам протягом 2 діб після отримання замовлення, якщо вам прийшла не та кількість товару, яку ви замовляли.

ЯКЩО ВИ ОТРИМАЛИ ПОШКОДЖЕНУ ПОСИЛКУ

Під час транспортування товару логістичними компаніями можуть виникнути форсмажорні обставини.

Ми радимо перевіряти кожну посилку у відділенні та не забирати посилку неналежного вигляду:

▪️ пом'яту
▪️ з надірваною упаковкою
▪️ з розбитим або деформованим товаром

Ви маєте законне право відмовитися від такої посилки. Просто відмовтеся від отримання такої посилки прямо у поштовому відділенні та повідомте про це нам за телефонами:

(067) 384 64 90 
(098) 162 95 45

Ми вирішуємо подібні ситуації безпосередньо зі службами доставки, а вам повторно надішлемо ваше замовлення.

Якщо ви все ж таки забрали посилку з дефектом, ми ніяк не зможемо вплинути на ситуацію з проблемною доставкою.

Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.